poniedziałek, 17 czerwca 2013

Moda i muzyka moją inspiracją

Hej, długo mnie nie było, tak poprostu, bez wyjaśnień sobie poszłam i bez wyjaśnień wracam. Czytelnicy mego bloga, są w świadomości tego , że kocham muzyke, nie dałabym rade nie słuchając jej, nie mając z nią jakiegokolwiek kontaktu podtrzymywać się na życiu, ona mnie kształtuje, nie da się tego wyrazić w słowach.. Więc jeśli tak kocham muzyke, wiecie jakie style Hard rock( przedewszystkim) powinnam też wyglądać jak rockmenka, zazwyczaj mi się to udaje, kocham mieszać te style, metal, grunge rock, emo i bawić się modą, poprostu chce się dobrze w tym czuć, jest mi tak wygodnie i czuje się swobodnie, a hejty niektórych ludzi i ich stereotypy mnie zupełnie nie obchodzą, ja nie mam nic przeciwko,jeśli ktoś nie lubi mojego stylu, ale nie musi mnie koniecznie hejtować, bluzgać, nie zasłużyłam sobie na to,nikt na to nie zasługuje. Kieruje to do was kochani, nie interesujcie się innymi, zajmijcie się sobą i żyjcie według własnych reguł!!
Inspiracje:
 
 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny blog :) Też lubię hardrock!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lua P ^^ Świetne inspiracje :) Mam podobne zdanie i też mieszam te style. Dobrze powiedziane że nie powinno się przejmować opinią innych, albo chociażby hejtów :) świetny blog pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń