czwartek, 18 lipca 2013

Styl japońskich dziewczyn, inspiracje

Chetto:) Dzisiaj muszę przedstawić w formie naj.inspirujących fotek Japońskie style dziewczyn mieszkająych tam, jesteśmy przy tych tematach, więc stwierdziłam, że takie małe podsumowanie będzie okej i chętnie zobaczycie ten post:) W kolejnym poście przeczytacie sobie ciekawostki o Japoni. Jednak zapraszam na dziś, zdjęcia będą podzielone najczęstszymi stylami: ( nie wszytskie podobają mi się, lecz są godne uwagi)
Lolita Fashion:
 
 
 


 
 
Ganguro, Yamanba, Loucour:
 
Decora:
 
Hime gal:
 
 
French Maid:
 
Otaku:
Gyaru:
 
 
 
 
 
 
Emo Fashion:
Pastel goth:
 

Jaki styl naj. przypadł wam do gustu?

5 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ,,Hime gal" :d Fainy post)
    fainucike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi żaden nie przypadł do gustu xD

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie gdyby sklepy z podobnymi ciuchami były dostępne w Polsce:( Jak na razie niestety to zgubne marzenia.
    Pozdrawiam

    adiethemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie ma, ale cóż, to tylko nasza głupia Polska..zero oryginalności

      Usuń
  4. Mi się najbardziej podoba Emo Fashion i Pastel Goth. No, ale rzeczywiście szkoda, że nie ma u Nas w Polsce takich sklepów gdzie można nabyć takie ciuchy ;cc

    OdpowiedzUsuń