niedziela, 14 lipca 2013

Elle

Yā, no to dzisiaj jeden z moich ulubionych ostatnio tematów : moda, post ten nie będzie niczym powiązany z Japonią, nie mogę wam tym cały czas zanudzać, gdyż mój blog nie ma tylko jednej tematyki, lecz kilka. Więc tak, przedstawię dzisiaj sporo zdjęć z najciekawszymi materiałami z czasopisma modowego, sierpniowego Elle, ( Oczywiśćie najciekawsze według mnie) więc zobaczycie i zastanowicie się czy kupić ten numer czy lepiej darować sobie.. Nie będe opisywać, nawet nie mam pojęcia w jaki sposób miałabym to robić, poprostu zapraszam do oglądania( z góry przepraszam za jakość, zdjęcia są robione kamerką internetową, aparat mam zepsuty, więc wybaczcie)
 
 
Jak wam się podobają posty takiego typu?

4 komentarze:

  1. Super !!
    Zaprasazm do siebie : fainucike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post.:3
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pooglądam posty na twoim blogu, jeśli mi się spodoba zaoobserwuje, lecz liczę na rewanż;*

      Usuń