piątek, 12 lipca 2013

Fanklub Polskich Azjatów na ask.fm

Chotto:) Kolejny post tematyczny, szczerze to mile mnie zaskoczylście pod ostatnim postem tymi miłymi komentami, np. że jestem śliczna haha zauroczyło to mnie, oby jak najwięcej takich niespodzianek, oczywiście liczę się ze zdaniem, ze nie musi się wam podobać mój blog, czy styl pisania, ale nie musicie mnie hejtować, poprostu szczerze oceńcie to co pisze. Okej. Kiedy tak się nudziłam i jak zawsze przeglądałam czyjeś aski, natrafiłam na taki fanklub, przukuł mniei przekonał do siebie. "Fanklub Polskich Azjatów"jest dla osób,które chcą zaczerpnąć inspiracji z Azjatów, naprzykład ja. Lecz głównym powodem stworzenia teh strony było to, aby wysłać swoje zdjęcia( oczywiście jeśli jest się podobnym do Azjatów, szczególnie japończyków) a inni mogli je lajkować, promować, po czym zdjęcia z największą ilością lajków będzie ustawione na profilowe. Hej, jeśli chcecie wchodźcie tam, powinna wam się spodobać, nie miała to być reklama tej strony, tylko moje indywidualne zdanie na jej temat.
http://ask.fm/PolscyAzjaci
 i na koniec moje fotki, tak, tak mam inną,krótszą grzywke, jest dla tego by wyróżnić się, gdyż w moim otoczeniu rówieśniczki mają tylko grzywki na bok,( nie chciałam tu nikogo urazic, noście się jak chcecie) no i mój ask, abyście mogli mnie pytać o wszelakie rzeczy, np. na temat bloga: http://ask.fm/WeronikaDrozdz

3 komentarze: