piątek, 28 czerwca 2013

Sesje zdjęciowe

Cześć, dzisiaj był koniec roku, a wczoraj zakończenie 6 klasistów, ale nie moge dzisiaj o tym napisać jeszcze emocje nie odeszły i smutno mi na samo myśl tego, więc poruszę ten temat w kolejnym poście, opisując dokłądnie co się działo. A dzisiaj macie "zaszczyt" oglądnąć i podziwiać moje zdjęcia z ostatniego miesiąca, co jakiś czas robię sobie poprostu taką sesję, myśle, ze to najłądniejsze fotki, dlatego się będą tutaj zamieszczone, nie chodzi mi  o to, abywszystkim moim odbiorcom  się podobały, chodzi o to, abym mogła się podzielić kolejną pasją jaką jest fotomodeling, bo wkońcu o tym miał być mój blog. JEŚLI JEDNAK KOMUŚ SIĘ PODOBAJĄ, PROSZĘ O ZOSTAWIENIE KOMENTARZA, ABYM NIE STRACIŁA WIARY W TO CO ROBIE.
 
 
 
zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/WeronikaDrozdz

2 komentarze: