czwartek, 30 maja 2013

10 czegoś czego niecierpię/potępiam

Hello Kochani, czytajcie:
 Nie cierpię!: ( nie jest to po kolei co do tego czego nie cierpie)
1) "przyjaciół" na których łatwo się zawieść, kiedy masz problem totalna wyjebka na cb, jeśli oni czegoś potrzebują przybiegają z płaczem, prosząc o pomoc, myślisz że wszytko jest jak najlepiej, a tu niespodzianka, z nienacka nagle zostawia się przyjaciółka, ponieważ znalazła sobie kogoś "lepszego" od ciebie i zaczyna cię z tą osobą obgadywać, obrabiać dupe, kiedy ta naj. osoba się wykorzystuje np. jeśli pada deszcz, ona przecież nie opuści domu, bo się zmoczy, ale ty jak ta idiotka możesz sobie iść w deszczu, ty wszystko kupujesz( chipsy, cole) a ona się niczym nie odwdzięcza tylko ma jeszcze do Ciebie wąty.
2) ludzi  do wszystkiego czepiających się, do kogoś stylu życia,  wymądzających, się tacy co myślą, że są Bogiem i wszytsko im wolno.
3) anonimków/hejterów na asku, ludzie tacy to tylko i wyłacznie zasrani tchórze, nie umiejący powiedzieć czegoś prosto w oczy: kozak w necie, pizda w świecie!
4)  ja jestem tolerancyjna, lecz nie cierpie osób mających coś do:homoseksualistów, biseksualistów, transwestytów, ludzi innego pochodzenia,  ludzi słuchającyh innej muzyki itp. jak dla mnie to zwyczajni ludzie, którzy tak samo mają prawo do miłości i normalnego życia wśród społeczeństwa. Gdyby nie było ludzi nietolerancyjnych świat byłby o wiele, ale to wiele lepszy.
5) szczęśliwych zakończeń, takie są tylko w filmach/bajkach
6) chłopaków, myślących, że każda dziewczyna jest jego, podrywających nie mając w tym umiaru, mówiących na dziewczyne: dupa,zwracającyh tylko uwage nie na dusze, serce ale na "to i owo"
7) dziewczyn, które mówią , że są niczego nie wart, że są okropne, a wstawiają sobie co chwile jakieś sweet focie na fejsie.
8) ludzi śmiejących się, drwiących z osób które chcą popełnić samobójstwo, to nie jest choroba, ktoś poprostu ma ogromne problemy i liczy na wsparcie, choć w naszym świecie trudno na coś takiego liczyć, dlatego tak wiele młodych ludzi, kończy swój żywot na tym świecie.
9) jak ktoś zgapia mój styl, naśladuje mnie, wcale się wtedy nie cieszę, jest mi smutno, że jednak nie jestem inna.
10)nie cierpię mięsa, jadam wyłącznie z mięs kurczaka i nic więcej..fuuj

2 komentarze:

  1. Żałosny jest twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejq, ale się tym przejęłam, normalnie idę się pociąć, wiesz co jeśli nie mas znic więcej do napisania oprócz " żal, żałosny" to lepiej to przemilcz, nic nie pisząć, bo tylko uświadamiasz innym jaka jesteś głupia i dziecinna, ja pisz eo tym co mi się podoba, nie musi podchodzić pod twój gust, dla mnie liczy się to, zę mam jedną zajebistą fanke i to mi wystarczy, zawsze znajdą się tacy ludzie jak ty, jak tak zazdrościsz to podaj mi link do twojego bloga, chętnie poczyta,, udawadniasz tylko, że na moją treść bloga jesteś zbyt dziecinna i niedojrzała psychicznie

    OdpowiedzUsuń