wtorek, 28 maja 2013

Pozostałe style muzyczne:)

No to tak, kolejna częśc, ostatnia moich pasji, czyli to jest tak jakby zakończenie:) Następne/kolejne posty postaram się pisać troche ciekawiej, choć ostatnio nie chce mi się tutaj nic zamieszczać, lecz mam jednak małą nadzieję, że ktoś to czyta..ah przejdźmy do tematyki postu:)
Avril Lavinge- kanadyjska wokalistka( urodziła się 27 września 1984 roku) pop rockowa( czasem zaliczana jest do post grunge i indie rock) z czasem zaczęła interesować się modą, więc jest projektantką, w marcu 2009 roku wydała swoje pierwsze perfumy " Black star", po czym w 2010 roku drugim jej zapachem były perfumy Forbidden Rose. Zadebiutowała  w  świecie wokalistów wydając swą pierwszą płyte " let go" w 2002 roku. Jak dla mnie jest świetną wokalistą, nie gra ani nie śpiewa czystego rocka, lecz z wstawkami popowymi, ale i tak ją b. lubię, słucham jej praktycznie od 2011 roku,  oczywiście nie zawsze w ciągu tych lat jej słuchałam, na początku naśladowałam jej styl, była dla mnie auturytetem, lecz do tej pory  gustuje w jej starszym stylu, nieco b. ekscentrycznym, rockowo- punkowo-skate:D Tak w tym momencie wydoroślała wiadomo, jest kobiętą, więc eksponuje swe wdzięki, nadal utrzymuje swój rockowy,( poważniejszy, b.kobiecy niż wczęśniej) styl. Nie będe nic więcej się rozpisywać, poprostu ją lubię i tyle, sami słuchając piosenek, czytając o niej, musicie się przekonać czy ją lubicie czy wręcz przeciwnie.
 Najlepsze jak dla mnie piosenki:
http://www.youtube.com/watch?v=TIy3n2b7V9k ( skater boy)
http://www.youtube.com/watch?v=r7KiXlkReVw ( adia)
http://www.youtube.com/watch?v=G_ClxzAhvu4 ( alice in underground)
 Część tekstu  piosenki "alice"
Potykam się,
Obracam,
Jestem pod ziemią.
Upadłam.
Tak, upadłam.

Zwariowałam, gdzie teraz jestem?
Do góry nogami i nie mogę tego zatrzymać.
To nie może mnie teraz powstrzymać.

Wcześniej"

Tera:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz