sobota, 11 maja 2013

Inspiracja gotykiem, emo itp.

No to tak, inspiracją dla mnie ostatnio stały się style mroczne, tajemnicze, nie chodzi mi tylko, o styl ubierania się, poprostu wszystko, zaczynając od muzyki kończąc na anime i mandze:) Mam dla Was dzisiaj mnóstwo fotek, kilka cytatów( ja poprostu kocham cytaty), o mojej ulubionej muzie będzię w następny  poście, dzisiaj nie będe się tyle rozspisywać, będzie krótko i konkretnie:) Jak dla mnie u nas w Polsce na ulicach jest jak na mój gust zbyt nudno i przeciętnie, mało nastolatków ubiera się w danych subkulturach, a słuchać, słuchają przedewszystkim popu i rapu, to straszne.. chociaż każdy jak już wspominałam może żyć własny stylem, mając innych gdzieś, lubię taką stanowczość. Emo pokochałam, gdy oglądnęłam film "sala samobójców", szczególnie make up i uczesanie Dominika Santorskiego, wczęśniej nie lubiałam tego stylu. Nie będe pisać czym jest ani emo, gotyk, metal, rock, punk, grunge, to możecie przeczytać sobie na wikipedi, a ja nie chce być nudna na początku cytaty:
"Jeśli ktoś nie popełnia samobójstwa, nie znaczy, że wybrał życie. On tylko nie potrafi się zabić."
"Świat niczego od ciebie nie potrzebuje, ale ty musisz mu coś dać. Dlatego żyjesz. Jeśli się teraz zabijesz - niczym się nie różnisz od miliardów innych czaszek, które leżą pod ziemią. Jeśli dasz coś światu, nawet coś nietrwałego, wygrasz."
"Człowiek cierpiący na bezsenność jest siłą rzeczy teoretykiem samobójstwa."
Tylko ci, którzy popełniają samobójstwa, nie kłamią. Bo człowiek śmiertelny tylko umierając nie kłamie.
„Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić, by zaczął się bać. „
zapraszam na fotki:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz