niedziela, 26 maja 2013

Pozostałe style muzyczne słuchane przeze mnie :)

Hallo:) Mam to gdzieć czy posypią się po tym poście hejty czy nie.Miałam pisać  przedstawiać  moje życie a nie fikcje, więc tak.. Pozostałe stylu muzyczne to pop( z czego słucham tylko jednego wokalisty i nikogo więcej) pop rock( raczej też tylko jednej wokalistki słucham)
Justin Bieber ( kanadyjski wokalista popowy, umieszczeniem w 2008 roku coveru piosenki na sławnej stronie youtube.pl zyskał popularność, otworzyły się bramy do jego kariery. Odkrył go Scooter Braun,( został po jakimś czasie jego menadżerem) Zaangażował on także spotkanie Justina z Usherem( którego Justin naprawdę podziwiał), podpisał kontrakt płytowy z wytwórnią Island Records , zaraz po zwiąniu się Raymond Braun Media Group. W niewielkim  czasie zyskał światową popularność, jego pierwszym singlem był " one time" , lecz wiekszą popularnośćią obiął się singiel "baby". Wsposób ten pojawiło się wiele jego fanów ( beliebers) jak i antyfanów. W 2011 roku pojawił się film o  jego życiu i ciężkim zmaganiom do zdobycia takiej sławy. Naprawdę polecam szczerze ten film, po nim zmienił o 360  stopni nastawienie do Justina.Chociaż nie moge powiedzieć o sobie, że jestem belieberką, ale jestem po częsci jego fanką i będe go bronić. Antyfani powstali tylko z czystej zazdrości, nie jeden chłopak w głębi serca chciał by tak wyglądać, aby podobać się dziewczynom. I zachęcam do przesłuchania jego aktualnych piosenek, tak zgadzam się"baby" nie podoba mi się, ale teraźniejsze single są o wiele dojrzalsze no i oczywiście justin przeszedł mutacje, więc i ma inny, poważniejszy głos. Jednym słowem zazdroszczę mu, wiem, jaką ciężką pracą osiągnął to co osiągnął. Powiniśmy go wspierać a nie hejtować!Mogłabym jeszcze długo o nim pisać, ale wstrzymam się. ( dodam tylko jeszcze, że 25 kwietnia wystąpił na arenie w Łodzi z okazji swej  trasy koncertowej ( believe tour))
Najlepsze jak dla mnie piosenki:
http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w (never say never)
http://www.youtube.com/watch?v=j97bd6Cjp2U ( believe)
http://www.youtube.com/watch?v=3ExWsVFJlFo( never let you go)
Justin sprzed kilku lat:

Justin aktualnie
 
I co nadal sądzicie, ze sie nie zmienił? jak wam się podoba b.aktualnie czy wcześniej? co myślicie na jego temat?
( Jutro dalsza część o pozostałych stylach muzycznych)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz